תמונות יפות לבית – מדריך סוגים והתאמה לפי חדר רצוי

אם קירות ידעו לדבר – באנו לגלות לכם סוד. קירות יכולים לדבר, להעביר מסר, לשקף טעם אישי וסגנון חיים. דרך תמונות יפות לבית, יודעים הקירות ללחוש סיפור. הסיפור שלנו.

עיצוב הנכון יכול להפוך חלל לבית, בלב השינוי הזה עומד כוחן של תמונות יפות. בין אם אתם מחפשים לשדר אלגנטיות, תחכום, חום, רוך, כתם צבע או יצירה של אמירה, התמונה הנכונה יודעת לדבר אתכם.

עיצוב הוא כבר מזמן לא מילה ששמורה רק למותרות ולבתי עשירים שמופיעים רק בסדרות על מעמד האצולה הבריטי במאה ה-18. להיפך, הים ישנה הבנה שלעיצוב יש צדדים פונקציונליים המשפיעים על חלקים מוחים מאד מחיינו, החל מהאווירה בחדר, דרך מצב הרוח האישי שלנו ועד הפרודוקטיביות בעבודה. לכן, עיצוב חדרים, חללים משותפים ומאזורי עבודה הוא חלק בלתי נפרד מהפונקציונליות של החדר. וכשאומרים עיצוב חדר בבית, אומרים לפני הכל – תמונות יפות לבית. זו הדרך הפרקטית, הפשוטה, המגוונת והנגישה ביותר לעיצוב החדר, והיא אפילו ניתנת לשינוי בקלות.

מה עוד יש לומר על תמונות יפות לבית? המון, עם המבחר של תמונות יפות לבית שתמצאו בתמונות דאלי, אנחנו יכולי לכתוב ספר שלם, אבל נסתפק רק במאמר…

כל בית והסגנון האישי שלו

  • קודם כל צריך להבין את הסגנון האישי של הבית, בין אם זה בית כפרי, בית מודרני או בית אקלקטי.
  • לאחר מכן עליכם להבין את הסגנון העיצובי שאליו אתם מתחברים, כלומר תוכן התמונה, החומרים מהם היא עשויה ובחירת הקיר עליו תוצג.
  • חשוב שהבחירה הסופית תהיה נעימה לעין ולא עמוסה מדי או סתמית, כך שהתמונה תוכל להישאר בבית לאורך זמן. המומחים ממליצים להתרחק מטרנדים מזדמנים ולהתמקד בטעם האישי שלכם.
  • שימו לב שיש קירות שתמונה עליהם יכולה לעשות פלאים כמו קיר המסדרון בין חדרי השינה וגם גודל החדר משפיע על בחירת התמונה ובעיקר על גודלה.
  • תמונה קטנה התלויה על קיר גדול, נוטה להיבלע וכך גם תמונה גדולה על קיר קטן או עמוס חפצים או מדפים תהיה בעלת אפקט של עומס.

תמונות יפות לבית המודרני

תמונות אבסטרקט – אם אתם מעוניינים להוסיף לעיצוב הבית מעט תחכום ועניין אז תמונות אבסטרקט עושות את העבודה על הצד הטוב ביותר כיוון שמדובר באומנות מופשטת שנועדה לעורר את הדמיון. אין כאן אובייקטים או דמויות מוחשיות, אלא חיבור של גוונים, צורות ומרקמים שונים, כך שכל אחד יכול לפרש את התמונה כראות עיניו.

סגנון אבסטרקט בסלון – הסלון מעניק לדיירי הבית תחושת חמימות, שייכות וביתיות, אז אם הסלון צבוע בגוונים בהירים או שהוא מושפע מתאורה טבעית החודרת מהחלונות והרהיטים הם בצבעים בהירים, מומלץ לבחור תמונה בעלת צבעים חמים, המעניקה תחושת נעימות וחיבוק. לעומת זאת אם הסלון מרוהט בריהוט כבד יותר, מומלץ לאזן את החדר עם תמונה בעלת צבעים פסטלים, רכים וזורמים.

שלישיה אבסטרקט אבנים נורדי 1024x717 1

תמונות פופ ארט

תמונות ריקוד מודרני מסגרת 1024x717 1

עיצוב בית המבוסס על סגנון פופארט הוא כייפי, צבעוני, קליל ומספק מענה למי שמעוניין שהבית שלו יהיה מושך במיוחד. הפופ ארט משלב חומרים שאינם מתחום האומנות הקלאסית, אלא  חומרים מתחומי אומנות שונים כגון מוזיקה, קולנוע, אופנה, קומיקס, צילום, פרסום והוא מתאפיין בצבעוניות רבה. אומנות הפופ אפ החלה בשנות ה – 50 של המאה הקודמת בארצות הברית ובאנגליה כאשר אומני הפופ ארט החלו לבחון השפעה הדדית של תחומי התרבות השונים והנושאים של העבודות שלהם היו שאולים מן המרקם האורבני, השפע הכלכלי, תרבות הצריכה והשיווק.

סגנון פופ ארט בסלון – אם אתם אוהבים את הסלון שלכם בולט ומושך, אז עיצוב בסגנון פופ ארט הוא בשבילכם. סלון כזה יכלול רהיטים דומיננטיים ובולטים, מומלץ לבחור ספה גדולה עם צבע נועז כמו אדום, ירוק בקבוק, צהוב חרדל ולשלב עם כורסא דומיננטית בקווים מעוגלים בצבע מנוגד. השולחן יהיה עשוי מחומרים פלסטיים או עם הדבקה של תצלומים מעובדים ודפי קומיקס. ניתן לשלב כאן תמונות פופ ארט בגוונים שונים עם הדפסי תצלומים. 

תמונות אבסטרקט- שפת הרגש

אמנות מופשטת לא מנסה לתאר את המציאות אלא משתמשת בצורות, צבעים וצורות כדי להעביר רגשות ורעיונות. תמונות אבסטרקט אינן שמורות לסוג מסוים של עיצוב, ניתן למצוא תמונות אבסטרקט קודרות וצובטות אל מול ציורים צבעוניים וקופצניים. בכך הן עשויות למצוא את מקומן כמעט בכל חלל, ממשרד מודרני ועד לחדר שינה נעים. כל תמונת אבסטרקט מספרת את הסיפור שלה בעיני המתבונן, ללא מגבלות הצורה.

נוף – חלונות לעולם

מחופים שלווים ועד לנופים עירוניים שוקקי חיים, אמנות נוף מעבירה את הצופים בה למקומות ולזמנים שונים. הקולקציה שלנו בתמונות דאלי לוכדת את היופי של הטבע או לחילופין, החיים האורבניים, מה שהופך את התמונות היפות הלוו לאידאליות להכנסת מגע של החוץ פנימה.

ריאליזם – חיים על קנבס

אמנות ריאליסטית שואפת לתאר נושאים כפי שהם, לעתים קרובות בפירוט מדוקדק. בין אם זה קערת פירות או רחוב סואן, הריאליזם לוכד את הניואנסים של חיי היומיום. יצירות כאלה יכולות להוסיף נופך של תחכום לחדרי אוכל, מוסדות לימוד ואקדמיות.

דיוקנאות – מבט אל תוך הנשמה

דיוקנאות לוכדים את המהות של אדם, משקפים רגשות, אישיות וסיפורים. מהתיאורים המלכותיים של מלכים ועד לצילומים הגלויים של אנשים רגילים. אנו נמצאים בעידן המצולם ביותר בהיסטוריה האנושית ולא מעט פעמים מצליחים לתפוס רגעים מהפנטים ואישיים שניתן להדפיס על קנבס ולהנציח לעיני כל.

גרפיטי – אמנות רחוב פוגשת עיצוב הבית

פעם הגרפיטי הוגבל לחומות העיר וסמטאות אחוריות, אך היום הגרפיטי מצא את דרכו לאמנות מיינסטרים ולעיצוב הבית. תמונות גרפיטי וציורי קיר הן הראפ הבועט של עולם האומנות. הן פראיות, תוססות מלאות תוכן ולא מעט אמירה. הן מושלמות עבור לופטים מודרניים או כל חלל הזקוק לפרץ של אנרגיה.

תמונות יפות לבית כפרי

תמונות ריאליסטיות ,תמונות טבע ונוף – אם אתם מעוניינים ליצור בבית אווירה פסטורלית רגועה, אז תמונות הנוף והטבע נועדו לכך. מדובר בתמונות ריאליסטיות של נוף וטבע, עם צבעים חיים של מראות ירוקים, פרחים, חוף ים, טבע פראי, תופעות טבע מרהיבות כמו מפלים, גלים, שקיעות, זרם נחלים ויערות. תמונות אלה עוברות עיצוב גרפי זה או אחר בכדי שהטבע יוכל להיות מוצג במלוא הדרו ולכן מדובר בתמונות מקצועיות.

סגנון טבע ונוף בחדר השינה – חדר השינה מהווה מקדש אינטימי פרטי משמעותי ולכן העיצוב צריך להיות נעים וזורם עם צבעים עמוקים, שקטים ורכים בכדי ליצור אווירה רגועה ונעימה. צבעי סגול לילך, שמנת, תכלת עדין בשילוב עם תמונת שקיעה רומנטית או תמונת חוף ים מרהיבה שתשרה אווירת שינה טובה. המיטה צריכה להיות במרכז החדר בצבעי לבן או אחד מהצבעים הרגועים שהוזכרו לעיל ואם יש ארון בחדר אז שישתלב עם הקיר באופן הרמוני כך שנוכחותו לא תורגש.

שלישיית סירות תאילנד 1

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

משפחה כתבה 1024x640 1

הדפסת תמונות מקוריות

העידן הדיגיטלי מאפשר לנו בחירה מתוך אפשרויות מרובות ובעיקר מאפשר לנו ליצור בעצמנו דברים שעד לפני עשור וחצי  לא חלמנו עליהם. היום כל אחד יכול לצלם עם הטלפון החכם תמונות באיכות גבוהה, לערוך בהתאם לראות עינו, לשנות את המתאר ואת האווירה ולהוסיף להן כיתוב ועיטורים מסוגים שונים. את הדפסת התמונות מומלץ לעשות על בד הקנבס. 

הדפסת תמונות בחדרי הילדים או במסדרון – אם החלטתם לתלות את תמונות בני המשפחה שצילמתם בטיול או באירוע משפחתי, אז קיר המסדרון בין החדרים וגם חדרי הילדים יכולים להיות מקומות מצוינים לתצוגה משפחתית שכזאת עם מקבצי תמונות על קיר אחד.

טיפים נוספים של המומחים לטרנדים של תמונות מעוצבות לבית

  • בית בסגנון אקלקטי (שילוב של סגנונות אומנות שונים ואדריכלות מודרנית) המכיל אוסף של חפצים ורהיטים, יש לתלות מקבצים של תמונות.
  • במקבצי תמונות יש להשתמש במינימום 3 תמונות בגדלים שונים אחת ליד השנייה. מומלץ שהתמונות יהיו באותו סגנון ובאותו נושא ושהמסגרות יהיו אחידות.
  • אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, אבל אתם אוהבים יותר שקט בעיניים, רצוי להתאים תמונות גדולות יותר שתלויות במרווחים שווים וגדולים ביניהן.
  • הטרנד העיצובי היום הוא למקם את התמונות על קירות שמעוניינים להדגיש כגון מאחורי הספה או מאחורי המיטה.

לסיכום, שילוב תמונות יפות לבית הפרטי שלכם חורג מעוד בחירה אסתטית. זוהי הזדמנות ליחצן אישיות וסגנון. בין אם תבחרו בתמונות יפות לבית באופן מסורתי או בתמונות מגניבות ועכשוויות, התמונה הנכונה בהכרח תביע ותספר משהו עליכם וגם כמובן על הדרך תשדרג את מרחב המחיה שלכם, תלכוד את המהות שלכם ותספר משהו על מישהו.

0
    0
    סל קניות
    עדיין ריק כאן, אבל זה יכול להשתנות בכל רגע, מה החלום העיצובי של היום...לחזור לחנות
      Scroll to Top
      דילוג לתוכן