עיצוב משרד ביתי

בעולם המודרני הזה, ובטח אחרי תקופת הקורונה, כאשר כל כך הרבה אנשים עובדים מהבית, זה אירוני שמשרדים ביתיים – מקומות שנועדו לעורר השראה – הם לרוב החדר הכי מוזנח בבית. כאשר אנחנו מבצעים שיפוץ או ריענון בעיצוב אנו נוטים לעצב ולהשקיע בחדרים כגון חדר השינה, סלון, מטבח – ואפילו חדר האמבטיה שנראה שמקבל יותר אהבה מאשר המשרד בימינו. צוות תמונות דאלי, מאמין בתוקף כי הוספת מעט אמנות לכל חלל היא הדרך המושלמת להחיות אותה. עם זאת, אספנו את הטיפים המובילים שלנו לעיצוב משרד ביתי ושימוש בתמונות מעוצבות. שימוש נכון באומנות, יכול לתת את המוטיבציה והרגש הנחוצים ביותר כדי לעזור להניע, לעורר ולהתמקד בעבודה שלנו בבית.

WhatsApp Image 2021 06 12 at 12.08.38

אל דאגה, אנחנו לא מציעים עכשיו שהמשרד שלך צריך להיות מוזיאון של דוגמאות מופשטות או צבעי ניאון ופסלים יוצאי דופן. אבל תמונה טובה בהחלט יכולה לעזור לספק סביבה שתורמת לפרודוקטיביות, לא משנה מה עבודתך. אצלנו בתמונות דאלי יש מגוון של תמונות בשלל הסגנונות המעניקות לכם הזדמנות למצוא יצירה יפה שתסדר את המשרד הביתי שלך. לא תאמינו כמה סביבת עבודה שנוצרה בקפידה, תגרום לכם להרגיש טוב יותר לגבי רשימת המטלות שלכם.

WhatsApp Image 2021 06 12 at 14.13.48 2 1024x682 1

טיפ 1 : בחר צבע כדי להשפיע על מצב הרוח שלך

מעצבי פנים ברחבי העולם מדגישים את חשיבות הצבע בבית – כחול להמריץ, צהוב לעודד, אדום לרגש ולבן להרגעה. המשרד הוא מקום נהדר להתנסות בהשפעות שיש לצבע על מצב הרוח שלך. התאמת גווני קיר ורהיטים יחד עם תמונות קיר יפות למשרד המשתתפות באותה לוח צבעים, זאת הדרך המושלמת להרגיע או לרגש באופן מידי. לאחר שבחרת את התמונה המושלמת לתלות במשרד שלך, שכבת צבע טרייה על הקיר עליה היא נשענת עשויה להיות הדרך הפשוטה ביותר להמריץ מחדש את החלל שלך. אפשרות נוספת, שילוב של צבעים בעלי טון רך ונינוח כגון כחול בהיר וגווני אפור בשילוב של מספר הדפסים קטנים ופריטי קיר יוצאי דופן, ניתן ליצור קיר אקלקטי מעניין והרגשה של שקט.

טיפ 2 : עיצוב משרד ביתי ב מרחב מינימליסטי

זה כמעט לא מדע רקטות  לדעת שמרחב משרד מבולגן ולא מאורגן אינו תורם ליום עבודה פרודוקטיבי. מהפך מושלם במשרד ניתן לעשות בקלות ובמהירות באמצעות לוח מודעות סיכה, מנורת שולחן פשוטה, צבע טרי וכיסא מסוגנן. באותה מידה, יכולה לעזור כאן בקלות תליית תמונה מיוחדת למשרד הנבחרת בקפידה. אם המשרד ביתי מהווה פינה בסלון או בחדר השינה שלך, כמה תמונות מעוצבות למשרד ממוסגרים בפשטות יכולים לסייע בסימון אזור עבודה נפרד, וליצור הרבה יותר השראה מכל קיר ריק.

טיפ 3 : מלא את המשרד שלך באובייקטים מעוררי השראה

היו יצירתיים והתאימו את התמונה המעוצבת שבחרתם למשרד יחד עם אובייקטים נוספים כגון: מפות, מדפים יוצאי דופן, מנורות קלאסיות, ופרטי ריהוט בהירים ומיוחדים. כמו כן, הוסיפו גוונים שונים במשרד – לא רק מהקירות, אלא גם מבדים של רהיטים, צמחים או מדפים צבועים – וכך אתם יכולים באמת להפוך את החדר לאמירה אישית שלך ושל העבודה שלך. המלצה נוספת, להוסיף ספרייה בעלת מדפים יוצאי דופן שגם פרקטית. ניתן להניח עליה ציורים, הדפסים, פסלונים וצמחים. 

WhatsApp Image 2021 06 12 at 11.27.21 1024x682 1

טיפ 4 : בחירת סגנון התמונה ושילוב עם הקיים

לא לכולם תמונה אבסטרקט נועזת ומופשטת היא כוס התה בסביבת עבודה. אך, בשילוב עם הרהיטים הנכונים בחדר מואר באופן טבעי, תמונה קנבס גדולה היא אופציה נהדרת, שחושפת כיצד ניתן להגדיר מחדש חלל עבודה עם פיסת אומנות אחת בלבד. נבצע חיבור בין ציור או הדפס בעל ההצהרה לבין שאר הריהוט בחלל. לדוגמא, נשלב בין צורות נועזות בתמונה לבין רהיטים עם צבעים בהירים, כך נצור מראה פשוט ויעיל. שולחן זכוכית וכיסא לבן עובדים בצורה מושלמת יחד עם יצירה נועזת, הפשטות של הרהיטים מגבירה את ההשפעה של יצירות אמנות והופכת אותה לאמירה. דוגמא נוספת, תמונה עם נוף אקזוטי המשרה חופש ומעודד אסטרטגיות חשיבה, נוסיף עציצים ירוקים ונניח מזכרות מהטיולים שלנו על גבי מדפים או על שולחן העבודה.

לדוגמא, נשלב בין צורות נועזות בתמונה לבין רהיטים עם צבעים בהירים, כך נצור מראה פשוט ויעיל. שולחן זכוכית וכיסא לבן עובדים בצורה מושלמת יחד עם יצירה נועזת, הפשטות של הרהיטים מגבירה את ההשפעה של יצירות אמנות והופכת אותה לאמירה.

דוגמא נוספת – עיצוב משרד ביתי עם תמונה של נוף אקזוטי המשרה חופש ומעודד אסטרטגיות חשיבה, נוסיף עציצים ירוקים ונניח מזכרות מהטיולים שלנו על גבי מדפים או על שולחן העבודה.

טיפ 5 : והכי חשוב! זכור להקשיב לטעם האישי שלך

יש כל כך הרבה ספרים, חנויות ואתרים שמספרים לאנשים איך הבית שלהם צריך להיות. אנו מאמינים שמעל הכול, האלמנט החשוב ביותר הוא שהחלל שייך לך, ואוסף האמנות שלך הוא המראה שלך. הוספת יצירת אומנות שהתאהבת בה מיד, שמה את חותמתך על מרחב העבודה שלך, מעודדת אותך או מרגיעה אותך כאשר העבודה נעשית קשה. אז בפעם הבאה שאתה מחפש תמונה חדשה, אל תשכח שהמשרד עשוי להיות המקום המושלם עבורה, הוספת נופך של אנרגיה או השפעה מרגיעה במרחב שאתה הכי זקוק לו.

נוף טבע חלומי 1024x717 1

אל תזניחו את קירות המשרד, תמונות קנבס וזכוכית מעוצבות מתאימות לכל סגנון, לכל קיר ובכל גודל לעיצוב משרד ביתי ברמה גבוהה.

להתייעצות, ניתן ליצור קשר עם “תמונות דאלי” בטלפון: 1-700-50-39-50

 כתובת חנות המפעל: הרב חדד 18 בני ברק ( צמוד למחלף גהה)
שעות פעילות ראשון עד חמישי 9:00-17:00
יום שישי 9:00-14:00

0
    0
    סל קניות
    עדיין ריק כאן, אבל זה יכול להשתנות בכל רגע, מה החלום העיצובי של היום...לחזור לחנות
      Scroll to Top
      דילוג לתוכן