כיצד לבחור תמונות לבית- עדכון טרנדים 2022

אסקפזים ושדרוג הבית בעזרת תמונות:

אם בעבר עיצוב הבית היה נוטה יותר לצבעי לבן ובז’, הרי שהיום הטרנד השולט הוא צביעת קירות הבית עם צבעים  תוססים, צבעוניים  יותר והתמונות שייתלו עליהם יהיו עם צבעים תואמים. כך ניתן למצוא יותר צבעים כמו ירוק, כחול, סגול וורוד מעושנים, אדום עתיק, צבעי שמש כמו כתום, צהוב וצבעי אדמה כמו חימר וחום.

תמונות גיאומטריות צבעי קיץ 1024x717 1

במדריך הזה נעדכן ונרחיב את היריעה של המאמר הקודם שנכתב בשנת 2020 עם פרוץ הקורונה ובו מומחי העיצוב של תמונות דאלי הסבירו כיצד יש לבחור תמונות לבית.

במאמר הזה נסביר אילו טרנדים התחדשו בינתיים,  כיצד ניתן לשלב אותם עם הלוק של הבית מבלי לוותר על העיצוב המקורי, אילו צבעים ואילו תמונות מתאימים לסגנון העיצובי של הבית. קבלו את המדריך השלם לבחירת תמונות יפות וטרנדיות לבית.

תמונות גפנדי טבעי 1024x768 1

הסגנון העיצובי האישי של הבית

מה שכייף כל כך בעולם עיצוב הבית הוא היכולת לשנות, לגוון ולשלב במהירות בין צבעים, אקססוריז, תמונות וסגנונות שעד היום חשבנו שהם בלתי אפשריים לשילוב. 

פופ ארט צבעוני 1024x717 1

הקו המנחה בעיצוב הבית הוא שהבית צריך להעניק תחושת חמימות, שייכות, נעימות וחיבוק ליושביו ולאורחיו. צריך לזכור כי בעוד הבתים נשארים בדרך כלל באותו סגנון עיצובי, הטרנדים מתחלפים חדשות לבקרים ולעיתים הקהל מתקשה לעקוב אחריהם. לשם כך באנו לעשות מעט סדר.

אז הרוב הגדול של הבתים בישראל מעוצבים לפי שלושה סגנונות עיקריים: מודרני, כפרי ואקלקטי. סגנון הבית המודרני מאופיין בקווים נקיים וישרים עם אלמנטים פשוטים. בבית הכפרי יש שימוש בחומרים טבעיים דוגמת עץ, אבן, נוחות היא מילת הקסם בו והבית האקלקטי הוא בית שמשלב בין מספר סגנונות.

שלישייה נורדי צורות כחול זהב 1 1024x717 1

בשנים האחרונות פרחו תתי סגנונות כדוגמת הסגנון הנורדי, הבוהו שיק והסגנון הג’פאנדיבסגנון הנורדי קיימת העדפה של איכות על פני כמות והוא משלב בין פשטות, ניקיון, קלאסיות, אלגנטיות וחזרה לטבע. סגנון הבוהו שיק הוא סגנון כייפי שמביא עמו צבעוניות חזקה ושמחת חיים. הסגנון הג’פאנדי הוא סגנון מאוד חדש יחסית שמשלב בין המינימליזם היפני עם קווים ישרים ושילוב בין  הנוחות היפנית עם צבעים  טבעיים, רכים, בהירים ונעימים.

שלישייה צורות וקווים נורדי 1 1024x717 1

מומחי העיצוב של תמונות דאלי מסבירים כי למעשה, כל הסגנונות משתלבים אחד עם השני ואתם צריכים רק להחליט את מה אתם אוהבים וללכת עם מה שמדבר אליכם הכי הרבה.  היום אין צורך להוציא הרבה כסף על עיצוב הבית, אלא השקעה כספית קטנה מובילה למהפכה בבית.

תמונות לבית בעיצוב מודרני בשילוב סגנונות נוספים

בית בסגנון המודרני מאופיין בקווים ישרים וצבעים קרים כמו לבן, אפור שחור. היום אנו כבר יודעים לאפיין אותו כסגנון הייטקיסטי עם עיצוב מינימליסטי שמתחבר למונחים עיצוביים כמו סגנון אורבני, לופט ניו יורקי, עם שימוש בחפצים העשויים מנירוסטה, זכוכית, בטון, פלסטיק וחומרים קרים. 

סט תמונות צורות גיאומטריות עיצוב מודרני

למי שמעוניין בכל זאת להכניס מעט חום וצבע לבית המודרני שלו, להלן הטיפים של מומחי העיצוב של תמונות דאלי:

שילוב בית בסגנון מודרני עם סגנון נורדי

הסגנון הנורדי עם הפשטות, הניקיון הקלאסיות, האלגנטיות והחזרה לטבע, יגרום לבית המודרני מצד אחד להישאר כפי שהוא ומצד שני לקבל חום, נעימות ולהיות מזמין. ניתן לשלב פה תמונות הדפסה על קנבס של ציורים עדינים שנעשו בעבודות יד ייחודים עם צבעים של חזרה לטבע כמו גווני אדמה, צהוב, חום, בז’ וניוד. תמונות בסגנון נורדי מומלצות יותר למסדרון ולחדר השינה של ההורים. 

זוג תמונות שקט נורדי 1024x717 1

הטרנד העיצובי היום הוא הוא לתלות מקבצי תמונות או בשמו המוכר יותר קיר קונספט. היופי של מקבץ התמונות  הוא בסיפור שהם מספרים על הקיר ולכן הם צריכים להיות באותו נושא, אותו סגנון ובעלי צבע אחיד ביניהם. מומלץ לתלות מקבץ של מינימום שלוש תמונות בגודל שווה ושיהיו אחד ליד השני.

גלריה באבל גאם מסגרת 1024x717 1

שילוב בית בסגנון מודרני עם סגנון ג’פאנדי

אם סגנון העיצוב המודרני מתמקד במינימליזם אז מה יותר טוב מהמינימליזם היפני שהסגנון הגפאנדי מביא עמו? הקווים כאן ישרים, נקיים עם צבעים טבעיים, רכים ובהירים. כלומר האלגנטיות היפנית משתלבת פה עם הסגנון המודרני נורדי הקסום. מתאימה פה תמונת טבע ונוף. רגוע עם צבעים רכים מודפסת על קנבס, תמונות אבסטרקט – כלומר תמונות של אומנות מופשטת שנועדה לעורר את הדמיון. אין כאן אובייקטים או דמויות מוחשיות אלא חיבור של גוונים, צורות ומרקמים שונים כך שכל אחד יכול לפרש את התמונה כראות עיניו.

המומחים של תמונות דאלי ממליצים לתלות את תמונות האבסטרקט ותמונות הטבע בסלון מעל הספה ורצוי שיהיו תמונות מחולקות כיוון שהן ממלאות את הבית בצבע וחמימות. קיימת כמובן אפשרות להדפיס על קנבס תמונות משפחתיות מטיול שהילדים אהבו או מאירוע משפחתי קסום.

טבע ביער גדולה 1024x717 1

תמונות לבית בעיצוב כפרי בשילוב סגנונות נוספים

בית בסגנון כפרי מאופיין בנוחות, חום, חיבור לטבע ופסטורליות. שימוש בחומרים טבעיים כדוגמת עץ, רהיטי רטרו- וינטאז’, אבן, שימוש בספות, וילונות ושטיחים עם טקסטיל צבעוני, פרחוני. בית בסגנון כפרי הוא בית מזמין שמשדר שלווה, נעימות, חיבוק עם שימוש בתמונות טבע ונוף פסטורליות של ים, יער, פרחים בצבעים נועזים של , ורוד, אדום, ירוק, כתום, כחול, צהוב, סגול, ורוד. גם החפצים יהיו פה בסגנון עתיק, שנדלירים גדולים בשילוב קריסטל והמון קישוטיות.

150 100 ציור שמן שדרת עצים כחול זהב 1024x717 1

שילוב בית בסגנון כפרי עם סגנון רטרו/ וינטאז’

הסגנון הזה מתאים לחובבי הנוסטלגיה והקיימות, כלומר חובבי המגמה הירוקה שדוגלת בשימוש בישן ובשיפוצו במקום החלפתו בחדש.  קיימת כאן חזרה לסגנונות העיצוב של שנות הארבעים והשישים של המאה הקודמת כשהאופנה כללה טפטים צבעוניים, ריהוט עשוי עץ, שימוש בחלונות ברזל, אריחי קרמיקה מעוטרים עם צבעוניות חזקה.

מומחי העיצוב של תמונות דאלי ממליצים לקשט את קירות חדרי הבית עם מדבקות קיר וטפטים שביכולתם להפוך כל חדר למקום עם אווירה וסטייל. היום הטפטים עשויים ויניל וניתנים להסרה בקלות והיתרון הגדול שלהם הוא שהם לא פוצעים את הקיר, לא משאירים כתם, לא מלכלכים, ניתן להדביק אותם מחדש והם גם מתאימים להדבקה על רהיטים.  מלבד ציורים ניתן להדביק משפטי השראה עם אמירה אישית, להפוך קיר מסוים לקיר פתקים שמשאירים בני הבית אחד לשני כשהמטרה היא להשתעשע, לגוון ובעיקר לא לפחד. 

טפט קיר משולשים אפורים

כשהמטרה היא להשתעשע, לגוון ובעיקר לא לפחד.

שילוב בית בסגנון כפרי עם סגנון בוהו שיק

סגנון הבוהו שיק כמו נולד להשתלב עם סגנון הבית הכפרי. מדובר בסגנון שהיה פופלארי עד סוף שנות ה- 70 בקרב הבוהמה הפריזאית ושילב קורטוב של טעם טוב עם צבעוניות ושמחת חיים. עכשיו הסגנון הזה עושה קאמבק כסגנון כייפי שמזמין אנשים להתארח.

טרנדים של תמונות שמתכתבים עם שני הסגנונות הן המודרני והן הכפרי הם:   

  1. טרנד התמונות עם הצורות הגיאומטריות

בעזרת תקציב נמוך יחסית אפשר לקחת קיר פשוט ומשעמם יחסית ולהפוך אותו למעניין, מתוחכם ודומיננטי במיוחד. טרנד תמונות קנבס עם צורות גיאומטריות הוא הטרנד המוביל בשנים האחרונות. ניתן להפוך בעזרתם את הקיר לגלריית תמונות, לשלב תמונות עם צורות שונות של משולשים, מעוינים, עיגולים הצבועים בצבעים מנוגדים שיוצרים אווירה מיוחדת בבית. לדוגמא: שילוב שחור וצהוב בחדר בני נוער, שילוב ירוק וכחול מעושנים בסלון. שילוב סגולים וורודים פודרתיים בחדר ההורים ועד שילוב של ורוד, לבן ומנטה בחדר של הילדה המתבגרת.

       2. טרנד האביזרים המעוצבים כתמונות: תמונות לייזר, מראות ושעונים מעוצבים.

חיתוך לייזר נשים בסטייל נורדי 1024x717 1

תמונות לייזר– מדובר בטכנולוגיה מתקדמת ואיכותית של חיתוך בלייזר המספקת תוצאה מהירה, נקייה ומדויקת יותר שניתן לבצע על מתכת  ועץ וגם ניתן למסגר את התמונות. חיתוך הלייזר נעשה בעזרת פיקסלים ברמה מדויקת וניתן כמובן לבצע חריטות לכל מטרה על פי בחירה אישית התמונה המתקבלת בסוף יוצאת עדינה כמו קישוט מרהיב. מראות לבית–  מראה היא כבר מזמן לא רק אביזר שמשקף את הנראות החיצונית שלנו, אלא היא מהווה היום קישוט מעוצב שמשדרג את הבית ומגיעה בסגנונות וצבעים שונים. מראה עגולה, מראה אובלית בכל צורה ובכל סגנון. שעוני קיר מעוצבים– גם בתחום שעוני הקיר יש חידושים רבים והם מעוצבים בכל הסגנונות הקיימים ומתאימים לכל קיר ובכל צבע. הדפסה על זכוכית– יוצרת ציורים עדינים ומעניק לתמונה איכות ויוקרה.

שילוב אקלקטי בין סגנונות וטרנדים מתאים לאנשים עם חוש טעם מפותח ובעלי אמירה עיצובית וגם לאנשים שרוצים לשלב רהיטים ישנים בדירתם החדשה. בסגנון הזה אין חוקים אלא רק החלטה לתוצאה שמביאה רוח חדשה לבית ויש בו מקום לאוספים שונים ולשילוב של ישן עם חדש.

ואם נחזור לנקודת ההתחלה אז כל הסגנונות משתלבים אחד עם השני והכי חשוב שהיום אין צורך להוציא הרבה כסף על עיצוב הבית, אלא השקעה כספית קטנה מובילה למהפכה בבית.

אז בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל קניות
    עדיין ריק כאן, אבל זה יכול להשתנות בכל רגע, מה החלום העיצובי של היום...לחזור לחנות
      Scroll to Top
      דילוג לתוכן