תמונות למשרד – תמונות מעוצבות למשרדים וארגונים

המדריך לבחירת תמונות מעוצבות למשרדים וארגונים

נכנסים למשרד חדש? המשרד צריך חידוש וארגון מחדש? בין אם אתם רוצים להחיות ולמלא את הקירות הלבנים במשרד, להרשים לקוחות או להניע עובדים, בחירת אמנות קיר במשרד יכולה להיות מסובכת ולא פשוטה. לכן אנחנו בתמונות דאלי יצרנו עבורכם את המדריך לבחירת תמונות קיר יפות למשרד וכמה עקרונות כלליים של עיצוב המשרד שיעלו אתכם בדרך הנכונה.

מיתוג

מה היית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו כשהם נכנסים למשרד שלך? האם התמונות המוצגות במשרד שלך משדרות את המותג, האופי והתרבות שלך או שהמשרד סתם נראה עוד תאגיד חסר פנים?

חשוב לזכור! ברגע שלקוחות עוברים דרך דלתותיך, הם מתחילים ליצור רושם עלייך ושל העסק שלך. מרחב העבודה שלך מספר סיפור, ומעביר מידע על המקצועיות, היכולות וסגנון העבודה שלך. אתה עלול להיות מופתע ולגלות כי התמונות שאתה מציג במשרדך טומנות בתוכם פוטנציאל ליצור קשר משמעותי עם לקוחות ועמיתים לעבודה כאחד.

משרד מעוצב בתמונות טובות יכול ליצור רושם ראשוני, ואמנות היא דרך טובה להתחלת שיחות חולין. כאשר לקוח נכנס למשרד ומתעניין ביצירה שעל הקיר – הסיפור על רכישת התמונה או המשמעות של התמונה עבור החברה יכול להיות הקדמה נחמדה לכל מפגש ונקודת שיחה טובה כי כולם אוהבים סיפורים.

בחר את אופי המשרד והנושא שלך

התמונות שתבחר למשרד שלך צריכות לדבר עם מי שאתה ולהעביר את המסר המתאים לגבי היעדים העסקיים שלך ללקוחות. יש חשיבות לבחירת התמונות, חשוב שיהיו רלוונטיות לעבודה שאתה עושה ויתאימו לפילוסופיה ולסגנון של החברה. ראשית, כדאי להתחיל בבחירת הנושא המתייחס ספציפית לעבודה שלך. לדוגמה, תמונות אווירה יפות לקליניקה או צילום של קו רקיע פנורמי למשרד פיננסי. בעוד שתמונות עם בעלי חיים ימשכו לקוחות צעירים יותר ויתאימו לסביבת עבודה עם ילדים כגון: רופאי ילדים, קלינאית תקשורת וכו’. אם עיקר עבודתך כרוכה ביצירתיות וחדשנות, אמנות פופ ארט, תמונות אבסטרקט למשרד וצילום מרשים עשויות להיות בחירות מתאימות. אם אתה עובד בתחום שמרני יותר, עדיף להישען על תמונות קנבס מסורתיות יותר, שמביאות תחושה של יציבות וביטחון. כגון: תמונות של טבע דומם, נופים ויצירות של אמנים מפורסמים, אפילו רפרודוקציות (שעתוק של יצירת אמנות), מעניקות אווירה מרשימה לסביבת העבודה.

לאחר שצמצמת את הנושא שלך, שאל את עצמך איזו סביבה אתה מנסה ליצור. האם אתה מקווה לטפח תחושת רוגע ושלווה, או שמא להלהיט את הלקוחות והעובדים שלך? יצירות מסורתיות נוטות ליצור הילה של תחכום ואמינות, בעוד שעבודות נועזות ומתקדמות משדרות אווירה שובבה ומהנה יותר.

תַקצִיב

אם אתה רוצה להרשים לקוחות אך אינך יכול להרשות לעצמו להוציא הרבה על יצירות אמנות, יש לתלות תמונות מרשימות יותר באזורים גלויים יותר – הלובי או חדר הישיבות. טיפ נוסף, לבחור מספר תמונות בגדלים זהים , ומידי פעם לשנות את התמונות בחללים. כך ניצור שינוי ללא עלות נוספת, ותמונות שלא זכו לייחס במקום אחד יתפסו את העין במקום החדש.

כלול את עובדיך בבחירת התמונות

מחקרים מראים שכאשר עובדים מעורבים בבחירת תמונות מיוחדות למשרד, התפוקה עלתה ב -30%. האמנות היא סובייקטיבית ולא תמיד כולם יהיו מרוצים מהבחירה. תוכלו להתגבר על כך על ידי בחירת תמונות מופשטות ונעימות בחדרים המשותפים ולתת לעובדים לבחור תמונות לסביבת העבודה שלהם המתאימות לתפאורה ולזהות הארגונית. חברות גדולות יכולות גם להשתמש בסקרים פנימיים או להקים ועדת אמנות שתקבל את ההחלטה.

צבע גודל ומרחב

חשוב לתת למרחב המשרדי שלכם תמונות קיר יפות, אך גם חשוב שהתמונות יגרמו לאפקט וואו ויגרמו לעובדים תמריץ, כך שגם עמיתכם הזועף ביותר יבוא ביום ראשון בבוקר עם אנרגיות חיוביות. תמונות מעוצבות למשרד עם צבעים בהירים, פרחים עליזים וגוונים של צהוב, כתום וירוק ייצרו סביבת עבודה חיובית, ידידותית ויצירתית. תורת הצבעים קובעת כי צבעים אלה מעוררים מצבים רגשיים חיוביים, כאשר הצהוב יוצר תחושת שמחה וירוק כצבע היצירתי ביותר.

הבנת ההשפעה של הצבע הופכת להיות חיונית ככל שמתקדמים בתהליך בחירת התמונה. יש לשלב בתוכנית העיצוב שלכם מקום נכבד לבחירת הצבע. חשוב להבין כי יש לה השפעה עמוקה על התחושה של מרחב העבודה שלכם. צבעים בהירים מסוימים, כמו כתום, צהוב ואדום, מביאים לתחושת אנרגיה ומעוררים ספונטניות, בעוד שכחולים צוננים, סגולים וצבעים ניטרליים רכים יכולים ליצור תחושה של רוגע וסדר. לאחר שבחרת את הצבע שתרצה למשרד שלך, כדי למקד את בחירת התמונה לפי סקלת הצבעים.

מיקום יעיל של יצירות האמנות שלך הוא קריטי. כדי להתחיל להתמקד בתחומי רושם ראשוני כגון לובי וחדרי ישיבות. חלקים שנבחרו עבור שטחים משותפים אלה צריכים להיות בעלי אטרקציה רחבה ולהיות נעימים גם לך וגם למבקרים שלך. הצבת תמונות באזורים וחלקים פחות ברורים כמו מסדרונות ושירותים יכולה גם להוסיף חיים למשרד שלך.

בנוסף למיקום, תרצה גם לשקול את גודל החדר בו התמונה תוצג. קו מנחה פשוט שיש לזכור הוא להתאים את התמונה לחלל בו היא תוצג. בחללים גדולים יותר, השתמשו בתמונות גדולות במיוחד עם מסגרת כדי ליצור השפעה חזותית. בחדר קטן או חשוך, כדאי לכם להשתמש בתמונה שעוזרת ליצור אשליה של אוויר ואור. חפש יצירות אמנות המתארות חללים מלאי אור כמו תמונות של נופים וטבע, נופי ים, חלונות או דלתות. בחדרים קרים מומלץ להוסיף תמונות בסגנון נורדי שהקו העיצובי חם ומינימליסטי.

אל תמהרו!

אנחנו מבלים לא מעט שעות בעבודה, ולכן לא כדאי למהר ולבחור משהו שאתם תתחרטו עליו. בחירת תמונות למשרדים יכולה לקחת זמן, והמלצתנו להכין רשימה תמונות קצרה ולחזור אליה לאחר זמן מה כדי לראות איזה תמונות אתם עדיין אוהבים. תן לעצמך את הזמן להתאהב באמת בתמונות והיה בטוח לגבי הרכישה שלך.

עכשיו שקיבלתם מעט מהיסודות של שימוש באמנות בכדי לתת את הטון לחלל, הנה מחשבה אחרונה שכדי לזכור … תהנו! הבחירות שלכם לא צריכות להיות קבועות ותמיד ניתן לשנות אמנות. בתקווה שידיעה זו מעניקה לכם חופש להתנסות בפוטנציאל העוצמתי של אמנות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל קניות
    עדיין ריק כאן, אבל זה יכול להשתנות בכל רגע, מה החלום העיצובי של היום...לחזור לחנות
      Scroll to Top
      דילוג לתוכן