רעיונות לתמונות לחדר שינה

חדר השינה שלנו הוא החדר הכי פרטי והכי אישי שיש לנו בבית. כל שאר החללים הם חללים שמיועדים, או לפחות לוקחים בחשבון שבהם יהיו אורחים, מבקרים וכלל בני הבית, ואילו חדר השינה, הוא המקום האחד בבית שהוא לגמרי שלנוף ולכן, הוא גם יכול להיות לגמרי אנחנו. איך עושים את זה? מעצבים את חדר השינה לרוחנו בצורה ייחודית ובעלת משמעות עבורנו, בלי שצריך להיחשב לא בטעם של אחרים, לא בעיצוב של שאר הבית ובטח לא במה ש”מקובל”.

אז קבלו כמה רעיונות לתמונות לחדר שינה שיהפכו את חדר השינה שלכם, להרבה יותר שלכם!

אומרים שעל טעם וריח אין להתווכח נכון? אז לכם יש את הטעם שלכם ושאף אחד לא יעז להתווכח אתכם עליו! אנחנו לא מדברים על טעם באוכל, לא בלבוש, אפילו לא במוזיקה. למרות שגם שם אנחנו נשמח לספק לכם כמה המלצות…

אנחנו מדברים כמובן על הטעם שלכם בעיצוב ואסתטיקה. ובעוד שבשאר חדרי הבית אתם צריכים אולי לשמור על איזון, על איפוק, על התחשבות או על איזו גישה מיינסטרימית מתפשרת, בחדר השינה שלכם אתם בהחלט יכולים להתפרע.

אבל… מאיפה מתחילים? או, טוב שבאתם, אנחנו בתמונות דאלי ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לתמונות לחדר שינה בתוך, מחוץ, ליד ובלי קשר לקופסה, שתוכלו ליישם בעיצוב חדר השינה שלכם שיהיה בול כמו שאתם אוהבות ואוהבים.

בואו נתחיל.

רעיונות לתמונות לחדר שינה

תמונות פופ ארט – קיצוניות פופולרית

נתחיל ישר באקסטרים ברשותכם, עם תמונות פופ ארט. בז’אנר מודרני זה תוכלו למצוא תמונות ועיצובים שכאילו נלקחו מתוך חלום מופרע במיוחד של האמן, כלומר – הן מתאימות בדיוק לחדר השינה!

יש לנו קטגוריית תמונות פופ ארט שבה תוכלו למצוא מגוון אדיר של יצירות בתחומים שונים, מיקי מאוס בגרפיטי או דונלד דק גאנגסטר, איירון מן משחק פוקר או אלברט איינשטיין בצבעי הקשת.

יש גם פוקימונים, בעלי חיים, כלי נגינה מונה ליזה בגרפיטי ועוג המון אפשרויות.

ישנן גם תמונות פופ ארט עם נושאים יותר כלליים ופחות מובהקים כמו זוגיות, אהבה, טבע ועוד, הכל בסגנון הצעקני, הבולט, הצבעוני והמוחצן של הפופארט.

השאלה היחידה שאתם צריכים לשאול את עצמכם בהקשר ליצירות הפופארט לחדר שלכם היא: “האם זה אני?”. אם כן, קדימה, לבחור, אם לא, בואו ניגש לרעיון הבא.

תמונות אבסטרקטיות – פרשנות גמישה

היחוד של תמונות אבסטרקטיות היא דווקא בפרשנות הגמישה, ביכולת של כל מתבונן להבין ולראות משהו אחר בתמונה. אפשר לומר, שממש כמו בחלום, התמונה נתונה לפרשנות אישית וכל אחד יכול להבין אותה כרצונו. האמת שלא פעם אותו אדם נותן פרשנויות שונות לתמונה תלוי מצב הרוח, בדברים שראה באותו היום, בשינוי בתפישה שלו, או איך הוא ישן בלילה.

כך למשל, ניתן להתבונן בתמונת “זהב שחור” שלנו ולראות בה גיבוב של צבעים, או מעין זרימה בלתי פוסקת, אפשר לראות בה להקת ציפורים במרחק או אינספור גרגרי חול על פני דיונות דוממות, ואלה כמובן רק הפרשנויות שלנו, לכם וודאי יש עוד המון משלכם.

זה היופי של ז’אנר האבסטרקט וזו גם הסיבה שרבים ימצאו אותו כמתאים ביותר לחדר השינה, שם הם רוצים חופש בחירה, עניין מחודש בכל יום, ועיצוב שישתלב להם עם הלום בכל פעם מחדש.

תמונות אבסטרקטיות לחדר השינה יכולות להיות בחירה מצוינת למי שמחפש את התחושות הלו. ומי שלא? בואו ניגש ישר לרעיון הבא.

מקדש לזוגיות עם תמונות זוגיות

כאשר אתם חולקים את חדר השינה עם האדם שעימו בחרתם לבלות את שארית חייכים בשמחה ואהבה, חדר השינה הופך פעמים רבות למרחב הזוגי, בוא אפשר להיות ביחד בשקט, בפרטיות, בלי הפרעות. כשחדר השינה הוא כזה, פעמים רבות נרצה גם לעצב אותו ככזה ולשם כך אין טובות מתמונות זוגיות.

מגוון של תמונות החוגגות את הזוגיות, האהבה, האינטימיות והביחד בשלל גוונים, צורות, סגנונות וביטויים, החל מתמונות מתוקות ותמימות של זוג אוהבים מביט לירח, ועד תמונות שעלולות להעלות סומק בלחיים, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים.

תמונות זוגיות נותנות כיוון מאד מובהק ומפורש לעיצוב החדר וזה כמובן עניין של טעם, וזה כמובן לא הטעם של כולם, אנחנו גם מבינים שיש כאלה שאינם חולקים את חדרם עם אהבת חייהם ויעדיפו לא לזרות מלח על הקירות עם שלל תמונות זוגיות. עבורם אנחנו ממליצים להתקדם ישר אל הרעיון הבא.

הכי טבעי – תמונות של פרחים

אין ספק שאם תרצו לשלב אסתטיקה וצבע, עם יופי טבעי ופראי, ועל הדרך להשיג גם אווירה שלווה ולא חתרנית מידי, אתם תמצאו את עצמכם מתאהבים בתמונות הפרחים. התמונות האלה נותנות שילוב מופלא של ניגודים משלימים. מצד אחד אין בהם אובייקט שגונב את ההצגה כמו דמות או בעל חיים אך מצד שני הן אינן משוללות נושא, מצד אחד הן מבטאות הרבה עדינות ומצד שני מתאפיינות בצבעים עזים, הן מציגות גם פשטות וגם שפע, גם טבע פראי וגם צורה מדויקת ומוגדרת, כמעט ושלמת.

אם אתם מוצאים את עצמכם בין שלל הניגודים המשלימים האלה, ולא בא לכם לצעוק באמצע הסלון “אני מרגיש היום פרח!”, אז אתם יודעים איפה כדאי לתלות את תמונות של פרחים נכון?

לסיכום

בחדר האחד בבית בו אתם יכולים לתלות תמונות כאוות נפשכם בלי שאתם מצופים להתחשב בשום דבר ובאף אחד (למעט בן או בת זוג כשיש כאלה בתמונה), זה הזמן שלכם להתפרע.

נתנו לכם כאן מספר רעיונות לתמונות לחדר שינה שיכולים להתאים לכם לכל סוג חדר, וכמובן שבאתר שלנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב וסוגים רבים של רעיונות לעיצוב שאליו תוכלו להתחבר בקלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל קניות
    עדיין ריק כאן, אבל זה יכול להשתנות בכל רגע, מה החלום העיצובי של היום...לחזור לחנות
      Scroll to Top
      1000900 באנר תמונות דאלי מובייל (1)
      דילוג לתוכן