תמונות זכוכית לעיצוב הבית

כל מה שרצית לדעת על תמונות זכוכית לעיצוב הבית והמשרד.

בחשיכה תמונה זכוכית 1024x717 1

תעשיית עיצוב הפנים מתפתחת ומשדרגת כל העת על ידי רעיונות חדשים.
הדפסת תמונות זכוכית זה הדבר החדש, החם והאחרון שעושה רעש בתעשיית העיצוב.

שלישייה תמונות זכוכית קופים בסטייל 1024x717 1

תמונות זכוכית לעיצוב הבית, תמונות זכוכית קופים בסטייל

יצירת הדפסים לתלייה על קירות הבית היא דרך נהדרת להכניס צבע, חיוניות ומגע אישי. אבל, השאלה היא, האם תמונה על זכוכית היא טובה יותר מכל ההדפסות הקיימות בשוק כפי שטוענים שהם? לכן, אם רציתם לרכוש תמונות על זכוכית אבל יש לכם חששות, המדריך שלנו, יעזור לכם לדעת בדיוק האם זאת הבחירה הנכונה עבורכם.

המדריך יבדוק את התכונות של הדפסי תמונות מזכוכית על ידי 5 יתרונות משמעותיות שכדי לדעת לפני שבוחרים תמונה. 

זכוכית אישה פופ ארט צבעוני 1024x718 1

 1. הדפסי תמונות מזכוכית עמידים לאורך זמן 

פוסטר היה בדרך כלל בחירה פופולרית ומסורתית עבור הדפסי קיר, אולם זו גם אחת האפשרויות הזולות והפחות עמידות. פוסטרים נמצאים בסכנת דהייה – במיוחד אם הם נחשפים לאור שמש ישיר. גורם העמידות של תמונות על זכוכית הוא היתרון הגדול ביותר על פני פוסטרים והדפסי קנבס. הסיבות לכך שהדפסי צילום מזכוכית יכולים להימשך שנים ועדיין להיראות טובות כמו חדשות. הם עמידים במים, והלחות אינה מטשטשת את הצבעים בתמונה. הם עמידים בחום, ולפיכך, הצבעים אינם דוהים. הגרפיקה מודפסת על זכוכית עם מדפסת שטוחה, וכתוצאה מכך הוא לא מתקלף ולא נשרט.

2. הוספת משתנה וטקסטורה אחרת לחלל

אדריכלים ומעצבי פנים תומכים נלהבים בשימוש בטקסטורות שונות כדי להוסיף השפעה על החלל העיצובי. תמונות מזכוכית הם דרך נהדרת להוסיף מרקם אחר לחדר. במיוחד כאשר הם מותקנים על קיר חלק ומשעמם. לעומתם, תמונה על קנבס שהוא בעל מרקם של בד הדומה לזה של קיר גבס, זכוכית יכולה להוסיף לחדר מרקם חד, מודרני וחלק. תמונות על זכוכית מוסיפים רמה של תחכום וחדות לחדר, ולכן הם מעדיפים על ידי המעצבים.

3. תמונות על זכוכית תוססות יותר

בהירות היא אחד הגורמים המרכזיים שקובעים את איכות התמונה. יש הבדל משמעותי בכמות הבהירות שניתן להשיג בהדפסה על זכוכית על פני הדפסה על בד קנבס. תמונות על זכוכית נראים סופר בהירים ומבריקים. זכוכית מאפשרת העברה מלאה של צבעים, והגימור המבריק שלה מדגיש את הצבע. התמונה קופצת ומורגשת מיד כשנכנסים לחדר. לעומת זאת, קנבס מאופק יותר מכיוון שיש לו גימור מט ושטוח. בזכות יתרון זה, תמונות מזכוכית הן דרך מושלמת להאיר חדר ופתרון נהדר לשימוש בחללים שיש בהם חוסר באור טבעי.

תמונות זכוכית אפריקן רקע אפור 1024x717 1

4. פתרון טוב לחדרים רטובים

בשל יכולתו להתנגד למים, הדפסת זכוכית היא הדרך המושלמת להכניס אמנות לחדרים שלעתים קרובות חווים לחות. בין אם מדובר בחדר אמבטיה, כביסה, מקווה טהרה, חלל חיצוני או סאונה, הדפסי זכוכית מתאימים לאזורים רטובים ולחים. מצד שני, קנבס אינו מסוגל לעמוד בתנאים אלה לאורך זמן ויאבד מאיכותו.

5. קל לנקות תמונות מזכוכית

תמונות על זכוכית אינם דורשים טיפול מיוחד לניקוי. כל מה שצריך זה מטלית רטובה והיא תסיר בקלות את כל האבק מפני השטח. מעבר לכך, מכיוון שתמונות על זכוכית עמידים למים ועמידים בפני חום, הצבעים כלל לא יינזקו בזמן הניקוי. לעומת זאת, לא ניתן לומר את אותו הדבר לגבי קנבס, מכיוון שרוב תמונות הקנבס סופגות כתמים ואינן מתאימות לניקוי במים.

שיש טורקיז זהב 1920x1434 1

ראשית, התמונה צריכה להתאים במידה מסוימת לסכמת הצבעים של החדר שלך, ולא צריכה להתנגש בעיצוב שלך אלא להשלים אותה ולהרים את האווירה בחדר.

שנית, נושא התמונה והחדר שלך צריכים לעבוד ביחד. לדוגמא, חדר בהשראה אתנית לא יעבוד טוב עם תמונה של נוף אורבני. זה יכול ליצור אווירה מבולבלת. לכן, חשוב לזכור ולוודא שהתמונה והנושא שלך קשורים בדרך כלשהי.

לאחר מכן, גודל התמונה הוא שיקול חשוב, שכן הרכבה של תמונה גדולה על קיר קטן יכולה לגרום לחדר להרגיש קטן יותר. וההפך יכול להיות נכון, תמונה קטנה בחלל גדול יכולה להעלם ולתמונה לא תהיה עם נוכחות.

יש אנשים שאוהבים ליצור הדפסים בעצמם באמצעות תמונות משפחתיות, או אולי תמונות שצילמו בעת נסיעה. זוהי דרך נהדרת להוסיף מגע אישי לכל חלל או לתת משמעות נוספת שאחרים עשויים להכיר.

זכוכית ירושלים של זהב 1024x717 1

חשוב לזכור, למרות שתמונות על זכוכית יקרות בהשוואה להדפסה על קנבס. אך, לטווח הארוך הן מתגלות כאחת האפשרויות החסכוניות והזולות ביותר. אמנות קיר היא בחירה אישית, והדפסת תמונות מזכוכית מספקת את הרבגוניות ליצור כמעט כל דבר שאתה אוהב ויתאים לעיצוב החדר שלכם ולשאר ביתכם. לא משנה באיזה עיצוב תבחרו, הדפסת זכוכית בטח תוסיף השפעה על כל קיר.

אז, לאחר שקראתם במדריך שלנו והחלטתם שתמונות זכוכית מתאימות עבורכם, תוכלו לראות מבחר של סגנונות באתר תמונות דאלי.

וכמובן שניתן להדפיס באיכות גבוהה את התמונות האישיות שלכם על זכוכית.

במידה ואתם מתלבטים נשמח לעזור בייעוץ והתאמה אישית ושירותי הדמיה להמחשה.

להתייעצות, ניתן ליצור קשר עם “תמונות דאלי” בטלפון: 1-700-50-39-50

כתובת חנות המפעל: הרב חדד 18 בני ברק ( צמוד למחלף גהה)
שעות פעילות ראשון עד חמישי 9:00-17:00
יום שישי 9:00-14:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל קניות
    עדיין ריק כאן, אבל זה יכול להשתנות בכל רגע, מה החלום העיצובי של היום...לחזור לחנות
      Scroll to Top
      דילוג לתוכן