תמונות לבית – התאמת תמונות לבית לפי הסגנון העיצובי הטרנדי

המומחים של “תמונות דאלי”, מהחברות המובילות בישראל להדפסה של תמונות לעיצוב הבית ממליצים למי שמעוניין לשנות את מראה הבית ולהתאים אותו לאופנת העיצוב של שנת 2022 , צריך ראשית להבין באיזה סגנון הבית מעוצב: מודרני, כפרי או אקלקטי

כשאלון התקשר למומחים של “תמונות דאלי” הוא היה אובד עצות. מצד אחד הקורונה גרמה לו ולבני משפחתו לארגן את הבית באופן כזה שיהיה נוח לכל המשפחה וגם לכלב לשהות בתוך חלל הבית במהלך כל שעות היום. מצד שני אנחנו בעידן פוסט קורונה שגורם לנו לרצות לצאת מהבית, לנפוש בחיק הטבע, לפגוש אנשים, לעסוק בפעילויות פנאי ואולי גם להחליף לבית גדול ורחב יותר. אלון תהה כיצד הוא יכול לגשר בין שתי התקופות ולהתאים את מראה הבית להוויה החדשה.

מומחי “תמונות דאלי” מהחברות המובילות בישראל להדפסה של תמונות לעיצוב הבית, מיד נרתמו לסייע לו. המומחים הסבירו לו היה שבכדי לעצב את הבית מחדש, הוא צריך דבר ראשון להחליט באיזה סגנון הוא רוצה את הבית שלו ואז הוא ידע באילו צבעים לצבוע את הבית ולבסוף כיצד לבחור תמונות יפות וחדשות לבית.

נורדי בוהו שיק מסגרת 1024x717 1

תמונות לבית, סט גלריה נורדי בוהו שיק

בשלב הראשון כחלק מתהליך העבודה, ישבנו עם אלון והגדרנו את סגנון הבית שלו. בשוק קיימים מספר סגנונות עיקריים: בית כפרי, בית מודרני ובית אקלקטי.

הבית המודרני הוא בית אופנתי עם צבעוניות מאופקת, צבעים רגועים פסטלים בד”כ, לא עמוס בריהוט.

בבית הכפרי יש שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, כלי חרס, ריהוט וינטאז’, אבן, וילונות ומצד שני גם מראה פרחוני.

בית בסגנון אקלקטי ישלב סגנונות שונים של בית מודרני ובית כפרי ויכיל אוסף של חפצים ורהיטים מכל הסגנונות.

לאחר שהגדרנו את הסגנון העיצובי של הבית, צריך להתמקד בתוכן העיצובי ולהגדיר את הטרנד העיצובי, את החומרים שמתאימים ואת התמונות המתאימות. 

זוג תמונות אבסטרקט ורוד זהב קו רומנטי

סגנונות שונים של עיצוב פנים ותמונות לבית

מעצבי העל של מותגי איכות מובילים בעולם סימנו את הטרנדים העיצוביים לבית לשנת 2022.

הסגנון הנורדי סקנדינבי –

הסגנון הנורדי החל בשנת 2021 והוא כאן בשביל להישאר. למי שרוצה שהבית שלו יהיה המקום החם והנעים שתמיד כייף לחזור אליו, מקום מרגיע עם חללים שמשרים שלווה אז הוא צריך לעצב את הבית בסגנון הנורדי. הסגנון הזה מעניק לבית מראה חם המשלב בין פשטות, ניקיון, קלאסיות, אלגנטיות וחזרה לטבע עם גווני אדמה, צהוב, חום, בז’ וניוד. תמונות לבית בסגנון הנורדי שמומלצות לסגנון זה יהיו איכותיות, עם מאפיינים של ציורים ייחודיים שצוירו בעבודת יד בצבעים טבעיים ובהירים.

תמונות קו נורדי נקי מסגרת 1 1024x717 1

הסגנון הספרדי-

מדובר בסגנון עיצובי חדש המשלים את העיצוב הנורדי ומביא עמו משב רוח רענן של שימוש בחומרים יקרים עם גוונים כהים בצבעים ים תיכוניים. נוכל לראות כאן שימוש בצבע הלבן המעיד על חלל נקי ופתוח. לצידו יהיה שימוש בצבעים חמים כמו צבעי חימר, כתום בהיר, טרקוטה (צבע חום כתום) ועוד צבעים בגווני החום שמתאימים מאוד לאקלים הים תיכוני. החומרים כאן הם טבעיים עם שימוש נרחב בעץ. התמונות לבית בסגנון הספרדי שיכולות להתאים יהיו תמונות של טבע ונוף או תמונות אבסטרקטיות כלומר אומנות מופשטת שנועדה לעורר את הדמיון. מומלץ לבחור תמונות בעלות צבעים חמים או צבעים פסטלים המעניקים תחושת נעימות וחיבוק.

סגנון הבוהו שיק-

סגנון נוסף שהחל בשנה החולפת וממשיך להיות אהוב ופופולארי בעיקר בגלל שהוא כל כך קולע לאופי הישראלי, הוא הסגנון הבוהמי שיק שמשלב צבעי ים של תכלת ירוק וכחול יחד עם צבעי מדבר. חומרים טבעיים, פשוטים, אתניים רגועים,  שילוב וינטאז’ עם לוק מודרני, אלגנטי. כל בית שמעוצב בסגנון בוהו שיק הופך להיות בית מכניס אורחים, מזמין המשרה אווירה הרמונית, חמה, רגועה ונעימה על השוהים בו. סגנון התמונות לבית שמתאים פה הוא אומנות אקלקטית. כלומר שילוב בין סגנונות אומנות שונים של מודרני ומסורתי.

תמונות נורדי מונוכרומטי מסגרת 1024x717 1

סגנון ג’פאנדי –

טרנד שהחל בשנים האחרונות וימשיך לשנת 2022. הסגנון הזה משלב בין המינימליזם היפני עם הקווים הנקיים והישרים לבין הסגנון הנורדי, הסקנדינבי עם הצבעים הטבעיים והבהירים. הסגנון הזה מתאים למי שאוהב את אווירת הכפר יחד עם אלגנטיות יפנית מינימליסטית. סגנון התמונות לבית שמתאים פה הוא תמונות טבע חי וטבע דומם. תמונות נוף של מראות ירוקים, פרחים, חוף ים, טבע פראי, מפלים, דלים, שקיעות וכד”.

כשהבנו לאיזה סגנון עיצובי, הבית של אלון שייך ואיזה סגנון עיצובי טרנדי מעניין אותו היה לנו קל להתאים לו את הצבעים והתמונות לבית שלו. לבסוף עיצבנו לו ולמשפחתו בית חם, נעים, מחבק שכייף לחזור אליו אחרי יום עבודה וגם אחרי טיול בחיק הטבע. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל קניות
    עדיין ריק כאן, אבל זה יכול להשתנות בכל רגע, מה החלום העיצובי של היום...לחזור לחנות
      Scroll to Top
      דילוג לתוכן