תמונות לחדרי ילדים – הטרנדים החמים לשנת 2022

הורים רבים מתלבטים כיצד יש לעצב את חדר הילדים ואילו תמונות לתלות בו כך שהחדר יספק לילד חום, רוגע וילדותיות שהוא זקוק להם בשנים הראשונות שלו. מומחי תמונות דאלי, מהחברות המובילות בישראל להדפסה של תמונות לעיצוב הבית, מספקים את כל התשובות. 

ילדים זוג תמונות נסיך קטן 1024x683 1

תמונות קנבס לחדרי ילדים

ביום שלישי האחרון התקשרה למומחי “תמונות דאלי”, מהחברות המובילות בישראל להדפסה של תמונות לעיצוב הבית, רותם לקוחה ותיקה שהייתה אובדת עצות בנוגע לחדרי הילדים הקטנים שלה. לדבריה, לא משנה כמה היא משנה ומסדרת ומעצבת את חדרי הקטנים, היא אף פעם לא מצליחה להשרות בהם אווירה של חום, רוגע וילדותיות, מה שכל ילד זקוק לו בשנים המעצבות את אישיותו. המומחים של תמונות דאלי מיד נחלצו לעזרתה וניגשו למלאכה.

דבר ראשון המומחים של תמונות דאלי הסבירו לה שעל מנת להתאים את חלל החדר לאופיו של הילד או הילדה ולהצליח להשרות אווירת רוגע ונעימות, חשוב מאוד להקפיד על מספר אלמנטים בחדר הילדים: צבע הקירות, ריהוט, אקססוריז וכמובן להתאים גם תמונות לחדרי הילדים, כך  שהאבזור בחדר הילדים יתאים לצרכיו של הילד וישרת אותו. 

על תמונה בחדר ילדים 1024x717 1

ההמלצות של מומחי תמונות דאלי לעיצוב חדרי ילדים  

כשרוצים להתאים את הצבע הנכון, צריך לצאת מנקודת הנחה שקירות חדרי בנים וחדרי בנות, צריכים להיות צבועים באופן שונה.  בחדרי בנות חשוב מאוד להקפיד שהקירות יהיו בצבעים פסטלים רכים של ורוד בהיר, סגול לילך, צהבהב.  בחדרי בנים מומלץ לשלב צבעים קרירים יותר כמו כחול, ירוק, תכלת, אפור בהיר, ירקרק, חום כתום, צבעים שילדים בגילאים הרכים שלהם אוהבים. צבע אוף וואייט מתאים לשני המינים. בנוסף, אפשר להראות לילדים את מנעד הצבעים ולתת להם להחליט בעצמם.

האקססוריז הראשון שנשים בחדר אחרי הריהוט, יהיה שטיח ועדיף שטיח רך ונעים שיהיה כייף להתגלגל איתו. צבעי השטיח צריכים להשלים את צבעי הקירות ולספק אווירה חמימה. מצד שני הילד צריך להשתולל על השטיח ולהשתטח מול המסך. כשמדובר בחדרי תינוקות, במקום שטיח, יש מזרן פעילות צבעוני לתינוק בעל ארבעה מצבים משתנים: לפעילות, למשחק ותנועה, כיסא רך ורצף כריות נוחות.

ואם כבר הזכרנו כריות, אז ההמלצה של מומחי דאלי היא שאכן כדאי מאוד להשתמש בכריות לחדר הילדים בכדי להשלים את הפן הדקורטיבי. הכריות צריכות להיות רכות ומלטפות וגם כאלה שמוסיפות צבע ועניין. הכריות היותר פופולריות היום הן בובות חיבוקי תפורות מבד במגוון צבעים וגם כאן יש להקפיד שהצבעים יהיו מתואמים לצבעי החדר.

אביזרים נוספים שהמומחים ממליצים הם מובייל ומנורות לילה כי הם גורמים לחדר להיראות כמו חדר בתוך ארמון. מובייל שתלוי מהתקרה, יהפוך בבוא העת לקישוט מעניין ומרהיב עבור הילד, משהו שיהיה לו כייף לזכור ולחזור אליו בשנות ההתבגרות שלו. בנוסף, מנורת לילה קסומה בחדר יכולה להשלים את האווירה הנסיכותית.

טיפ חשוב שנותנים מומחי תמונות דאלי- מומלץ מאוד להתאים את הצבעים ואת כל האקססוריז לתחומי העניין של הילדים. אם לדוגמא הילד אוהב מכוניות, ספורט או גיבורי על, אז החדר יהיה עם האביזרים המתאימים כמו כריות בצורת מכונית והמובייל עם ציור של גיבור על.  אם הילדה אוהבת לרקוד ואוהבת בובות, אז האיורים יהיו חדי קרן, חתולים ורקדניות. 

שלישייה רקדניות מסגרת 1024x717 1

תמונות לחדרי ילדים על קנבס

אחרי שרותם הבינה כיצד לעצב  את המעטפת העיצובית החיצונית והפנימית של חדר הילדים, מומחי תמונות דאלי ניגשו להתאים טפטים, ציורים ותמונות לחדרי הילדים שלה.

ראשית, רצוי מאוד שציורים ותמונות יפות יהיו בהדפסה על קנבס מכיוון שמדובר בתמונות הרבה יותר איכותיות מתמונות רגילות. ניתן לקשט את החדר בעזרת מדבקות קיר עשויות ויניל שניתנות להסרה בקלות מבלי לפצוע את הקיר, הן לא משאירות כתם, לא מלכלכות וגם ניתן להדביק מחדש.

את המדבקות והטפטים ניתן להדביק גם על רהיטי הילד-על מיטה, ארון, שידה, שולחן לימודים.

באבל גאם 2 מסגרת 1024x717 1

מומחי תמונות דאלי מכנים את הציורים לחדרי ילדים “ציורי חלומות של ילדים” כי  אם רוצים שהנסיכים שלכם יחלמו בלילה חלומות פז ללילה מושלם, מומחי תמונות דאלי ממליצים לחדרי ילדות ציורים של רקדניות בלט, נסיכות, חתולים שובבים, דובוני חיבוקי, לבבות, חתלתולות נסיכותיות, פרפרים, בלונים ורודים, חדי קרן קסומים ועוד. 

גלריה אהבה בפריז מסגרת 1024x717 1

לחדרי ילדים מומלצים ציורי דובוני חיבוקי, שלישיית היפו, היפו בייבי, כדור פורח, ציורי גיבורי על, חיות באבל גאם, באני חולמני, בלונים ועוד.

בסופו של דבר, בכל פעם שהילדים יביטו על הציור, הם יקבלו השראה של נעימות ורוגע.

כמו כן, ניתן להדפיס על קנבס תמונות משפחתיות מטיול שהילדים אהבו או מאירוע קסום שעשיתם להם ולתלות בחדר השינה שלהם.

מקבצי תמונות בחדרי הילדים

הטרנד העיצובי היום הוא הוא לתלות מקבצי תמונות או בשמו המוכר יותר: קיר קונספט. היופי של מקבץ התמונות  הוא בסיפור שהם מספרים על הקיר ורצוי שיהיו בעלי צבע אחיד ביניהם. לכן צריך להסיר את כל האלמנטים שמסיחים את הדעת כמו מדפים, מדבקות ותמונות אחרות. כדי ליצור קיר קונספט,  מומלץ לתלות מקבץ של מינימום שלוש תמונות בגודל שווה ושיהיו אחד ליד השני. כמו כן מקבצי התמונות צריכים להיות באותו נושא ובאותו סגנון.

ספארי 2 1024x716 1

ולא לשכוח-  בכדי שיהיה רצף של תמונות, יש לדאוג לתלות אותם באופן סימטרי ועם רווחים אחידים,  כך שיסתדרו בצורה הגיונית על הקיר. הכי קל זה לקחת דוגמא מגלריית התמונות באתר ולהבין משם איך התמונות האלה מסודרות.

בסופו של דבר תמונות קסומות לחדרי הילדים מוסיפות צבע ואווירה כך שהילד בסופו של דבר יאהב לחזור לחדרו ולשהות בו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל קניות
    עדיין ריק כאן, אבל זה יכול להשתנות בכל רגע, מה החלום העיצובי של היום...לחזור לחנות
      Scroll to Top
      דילוג לתוכן